نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آفرینش کیفیت بازتاب اسطوره‌ها در رمان شطرنج با ماشین قیامت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 145-115]

ا

  • ارزش سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
  • اشاره انتقال اشاره در نمایشنامه‌ی‌ «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
  • اشتراوس بازخوانی برون‌همسری در حماسه‌های ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابل‌های دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]
  • اکبر رادی خوانش روایت‌شناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]
  • اگزیستانسیالیسم نقد اسطوره‌شناختی «مرد مصلوب» و «مرگ ناصری» از احمد شاملو [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 180-147]
  • انتقال اشاره انتقال اشاره در نمایشنامه‌ی‌ «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
  • انسانشناسی ساختارگرا بازخوانی برون‌همسری در حماسه‌های ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابل‌های دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]

ب

  • بازی مقید هم‌پایگی و پیامدهای آن در شعر "تنها صداست که می‌ماند" [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 20-1]
  • برونهمسری بازخوانی برون‌همسری در حماسه‌های ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابل‌های دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]
  • بُعد احساسی گفتمان خساست به مثابه‌ی "طریقِ هستی"؛ تحلیل نشانه-معناشناختی خساست در حاجی‌آقا اثر صادق هدایت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 26-1]
  • به کی سلام کنم کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستان‌های لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]

پ

  • پرسش ضمنی هم‌پایگی و پیامدهای آن در شعر "تنها صداست که می‌ماند" [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 20-1]

ت

  • تاریخ بلعمی روایت و تاریخ؛ سنجش شیوه‌های تاریخ‌نگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
  • تاریخ طبری روایت و تاریخ؛ سنجش شیوه‌های تاریخ‌نگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
  • تاریخ­نگاری روایت و تاریخ؛ سنجش شیوه‌های تاریخ‌نگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
  • تحلیل روایی تحلیل روایی قصة سیندرلا اثر شارل پرو بر اساس نظام گفتمانی ابرشمایلی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 78-53]
  • ترجمه روایت علی‌اصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]

چ

  • چیستا یثربی انتقال اشاره در نمایشنامه‌ی‌ «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]

ح

  • حاجی آقا خساست به مثابه‌ی "طریقِ هستی"؛ تحلیل نشانه-معناشناختی خساست در حاجی‌آقا اثر صادق هدایت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 26-1]
  • حماسه های ملّی بازخوانی برون‌همسری در حماسه‌های ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابل‌های دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]

خ

  • خساست خساست به مثابه‌ی "طریقِ هستی"؛ تحلیل نشانه-معناشناختی خساست در حاجی‌آقا اثر صادق هدایت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 26-1]

ر

  • روایت سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
  • روایت روایت و تاریخ؛ سنجش شیوه‌های تاریخ‌نگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
  • روایت‌شناسی خوانش روایت‌شناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]

ز

  • زمان روایی کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستان‌های لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]

ژ

  • ژرار ژنت کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستان‌های لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]

س

  • سرعت روایت الگوهایی برای بررسی سرعت روایت [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 40-21]
  • سطح خرد سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
  • سطح کلان سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
  • سیمین دانشور کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستان‌های لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]

ش

  • شارل پرو تحلیل روایی قصة سیندرلا اثر شارل پرو بر اساس نظام گفتمانی ابرشمایلی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 78-53]
  • شطرنج با ماشین قیامت کیفیت بازتاب اسطوره‌ها در رمان شطرنج با ماشین قیامت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 145-115]
  • شکسپیر روایت علی‌اصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]

ص

  • صادق هدایت خساست به مثابه‌ی "طریقِ هستی"؛ تحلیل نشانه-معناشناختی خساست در حاجی‌آقا اثر صادق هدایت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 26-1]

ع

  • علی اصغر حکمت روایت علی‌اصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]

ف

  • فروغ فرخزاد هم‌پایگی و پیامدهای آن در شعر "تنها صداست که می‌ماند" [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 20-1]
  • فضا خوانش روایت‌شناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]
  • فضای روایی خوانش روایت‌شناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]
  • فضای نمایشی خوانش روایت‌شناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]

ک

  • کلیدواژه‌ها: زمان الگوهایی برای بررسی سرعت روایت [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 40-21]
  • کهن‌الگو کیفیت بازتاب اسطوره‌ها در رمان شطرنج با ماشین قیامت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 145-115]

گ

  • گفتمان سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]

ل

  • لحظة صدق کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستان‌های لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]
  • لیلی و مجنون الگوهایی برای بررسی سرعت روایت [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 40-21]

م

  • مسیح نقد اسطوره‌شناختی «مرد مصلوب» و «مرگ ناصری» از احمد شاملو [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 180-147]
  • مک‌اینتایر انتقال اشاره در نمایشنامه‌ی‌ «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
  • مورخ روایت و تاریخ؛ سنجش شیوه‌های تاریخ‌نگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]

ن

  • ناخودآگاه جمعی یونگ بازخوانی برون‌همسری در حماسه‌های ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابل‌های دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]
  • نظام شوشی ـ عاطفی تحلیل روایی قصة سیندرلا اثر شارل پرو بر اساس نظام گفتمانی ابرشمایلی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 78-53]
  • نظام هایپرآیکونیک تحلیل روایی قصة سیندرلا اثر شارل پرو بر اساس نظام گفتمانی ابرشمایلی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 78-53]
  • نظامی الگوهایی برای بررسی سرعت روایت [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 40-21]
  • نقالی روایت علی‌اصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]
  • نقد اسطوره‌ای کیفیت بازتاب اسطوره‌ها در رمان شطرنج با ماشین قیامت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 145-115]
  • نقد اسطوره­شناختی نقد اسطوره‌شناختی «مرد مصلوب» و «مرگ ناصری» از احمد شاملو [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 180-147]
  • نمایشنامه انتقال اشاره در نمایشنامه‌ی‌ «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
  • نمایشنامه روایت علی‌اصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]
  • نوال سعداوی کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستان‌های لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]

و

ه

  • هم‌پایگی هم‌پایگی و پیامدهای آن در شعر "تنها صداست که می‌ماند" [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 20-1]