آ
-
آفرینش
کیفیت بازتاب اسطورهها در رمان شطرنج با ماشین قیامت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 145-115]
ا
-
ارزش
سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
-
اشاره
انتقال اشاره در نمایشنامهی «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
-
اشتراوس
بازخوانی برونهمسری در حماسههای ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابلهای دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]
-
اکبر رادی
خوانش روایتشناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]
-
اگزیستانسیالیسم
نقد اسطورهشناختی «مرد مصلوب» و «مرگ ناصری» از احمد شاملو [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 180-147]
-
انتقال اشاره
انتقال اشاره در نمایشنامهی «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
-
انسانشناسی ساختارگرا
بازخوانی برونهمسری در حماسههای ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابلهای دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]
ب
-
بازی مقید
همپایگی و پیامدهای آن در شعر "تنها صداست که میماند" [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 20-1]
-
برونهمسری
بازخوانی برونهمسری در حماسههای ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابلهای دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]
-
بُعد احساسی گفتمان
خساست به مثابهی "طریقِ هستی"؛ تحلیل نشانه-معناشناختی خساست در حاجیآقا اثر صادق هدایت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 26-1]
-
به کی سلام کنم
کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستانهای لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]
پ
-
پرسش ضمنی
همپایگی و پیامدهای آن در شعر "تنها صداست که میماند" [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 20-1]
ت
-
تاریخ بلعمی
روایت و تاریخ؛ سنجش شیوههای تاریخنگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
-
تاریخ طبری
روایت و تاریخ؛ سنجش شیوههای تاریخنگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
-
تاریخنگاری
روایت و تاریخ؛ سنجش شیوههای تاریخنگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
-
تحلیل روایی
تحلیل روایی قصة سیندرلا اثر شارل پرو بر اساس نظام گفتمانی ابرشمایلی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 78-53]
-
ترجمه
روایت علیاصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]
چ
-
چیستا یثربی
انتقال اشاره در نمایشنامهی «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
ح
-
حاجی آقا
خساست به مثابهی "طریقِ هستی"؛ تحلیل نشانه-معناشناختی خساست در حاجیآقا اثر صادق هدایت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 26-1]
-
حماسه های ملّی
بازخوانی برونهمسری در حماسههای ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابلهای دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]
خ
-
خساست
خساست به مثابهی "طریقِ هستی"؛ تحلیل نشانه-معناشناختی خساست در حاجیآقا اثر صادق هدایت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 26-1]
ر
-
روایت
سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
-
روایت
روایت و تاریخ؛ سنجش شیوههای تاریخنگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
-
روایتشناسی
خوانش روایتشناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]
ز
-
زمان روایی
کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستانهای لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]
ژ
-
ژرار ژنت
کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستانهای لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]
س
-
سرعت روایت
الگوهایی برای بررسی سرعت روایت [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 40-21]
-
سطح خرد
سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
-
سطح کلان
سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
-
سیمین دانشور
کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستانهای لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]
ش
-
شارل پرو
تحلیل روایی قصة سیندرلا اثر شارل پرو بر اساس نظام گفتمانی ابرشمایلی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 78-53]
-
شطرنج با ماشین قیامت
کیفیت بازتاب اسطورهها در رمان شطرنج با ماشین قیامت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 145-115]
-
شکسپیر
روایت علیاصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]
ص
-
صادق هدایت
خساست به مثابهی "طریقِ هستی"؛ تحلیل نشانه-معناشناختی خساست در حاجیآقا اثر صادق هدایت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 26-1]
ع
-
علی اصغر حکمت
روایت علیاصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]
ف
-
فروغ فرخزاد
همپایگی و پیامدهای آن در شعر "تنها صداست که میماند" [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 20-1]
-
فضا
خوانش روایتشناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]
-
فضای روایی
خوانش روایتشناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]
-
فضای نمایشی
خوانش روایتشناسانۀ فضا در منتخبی از آثار نمایشی اکبر رادی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 113-91]
ک
-
کلیدواژهها: زمان
الگوهایی برای بررسی سرعت روایت [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 40-21]
-
کهنالگو
کیفیت بازتاب اسطورهها در رمان شطرنج با ماشین قیامت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 145-115]
گ
-
گفتمان
سیر زایش معنا در ساختار چندمتنی «گلستان» [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 51-27]
ل
-
لحظة صدق
کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستانهای لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]
-
لیلی و مجنون
الگوهایی برای بررسی سرعت روایت [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 40-21]
م
-
مسیح
نقد اسطورهشناختی «مرد مصلوب» و «مرگ ناصری» از احمد شاملو [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 180-147]
-
مکاینتایر
انتقال اشاره در نمایشنامهی «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
-
مورخ
روایت و تاریخ؛ سنجش شیوههای تاریخنگاری در تاریخ بیهقی، تاریخ طبری و تاریخ بلعمی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 113-79]
ن
-
ناخودآگاه جمعی یونگ
بازخوانی برونهمسری در حماسههای ملّی ایران از دو منظر نظریۀ تقابلهای دوگانۀ کلود لوی- اشتراوس و ناخودآگاه جمعی یونگ [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 90-67]
-
نظام شوشی ـ عاطفی
تحلیل روایی قصة سیندرلا اثر شارل پرو بر اساس نظام گفتمانی ابرشمایلی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 78-53]
-
نظام هایپرآیکونیک
تحلیل روایی قصة سیندرلا اثر شارل پرو بر اساس نظام گفتمانی ابرشمایلی [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 78-53]
-
نظامی
الگوهایی برای بررسی سرعت روایت [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 40-21]
-
نقالی
روایت علیاصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]
-
نقد اسطورهای
کیفیت بازتاب اسطورهها در رمان شطرنج با ماشین قیامت [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 145-115]
-
نقد اسطورهشناختی
نقد اسطورهشناختی «مرد مصلوب» و «مرگ ناصری» از احمد شاملو [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 180-147]
-
نمایشنامه
انتقال اشاره در نمایشنامهی «جریره» [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 66-41]
-
نمایشنامه
روایت علیاصغر حکمت از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر: حرکت از نمایش بریتانیایی به نقالی ایرانی [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 139-115]
-
نوال سعداوی
کاربست نظریۀ زمان روایت ژرار ژنت در مجموعه داستانهای لحظۀ صدق و به کی سلام کنم؟ [دوره 2، شماره 4، 1397، صفحه 212-181]
ه
-
همپایگی
همپایگی و پیامدهای آن در شعر "تنها صداست که میماند" [دوره 2، شماره 3، 1397، صفحه 20-1]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد